ååååh nu kör vi!

HEJ HEJ HALLÅ! :)

Nu ska vi se här vart vi ska börja, Studenten , ayia, mallis. Så får det bli!

Studenten, började med att jag och bästisen fick skjuts hem till robin i klassen för champangefrukost. Åh det var så kul vi var där grack tjötade och Inger kom förbi och var med och åt världens godaste frukost typ? och sen tag vi massa kort och övade på vårat ut spring. haha ofta egentligen? hade värsta föreläsningen om hur vi skulle skjuta iväg sån där komfetti eller vad det heter :P Sen åkte vi till skolan, och träffade alla andra och bara skrek och allt var så jävla nice! hade jag kunnat få uppleva detta igen hade jag inte ens tvekat! alla sprang runt och tog kort sen samlades vi i klassrummet för att få roser och Inger skulle hålla tal. våran älskade uffe kom även in och drog sina skämt så man dog nästan åt tårta och allt var underbart. Sen var det dags för kortet. Haha det var så jäkla kul och alla var så otroligt glada. Efter grupp kortet kunde man ta egna kort. Men jag och Mallan tjötade till oss ett tillsammans! haha :D så bäst måste jag säga ;) sen blev det en sista tur till hallsås tyckte några så vi drog dit. Åh jag vill bara tillbaka, till skolan till allt! Sen var det student lunch där den ena blev utsläng och den andra för full. Haha, lärarna hade olika framträdanden till oss och elever fick pengar typ. Kommer inte ihåg vad det hette med andra ord jag fick inget :P efter det var det dags för utspring och det var väl det roligaste när man stod där och skrek och alla kollade upp snacka om uppmärksamhet måste jag säga! sen blev det själva utspringet och alla började snacka om att man inte fick ha dom komfetti grejerna. PANIK vi hade ju as många. Göm dom under klänningen var tjejernas första idé så så fick det bli! haha så sprang vi ut. Man hörde inte ens sin egen låt när man stod där ocjh hoppade. Detta var nog det roligaste på hela dagen. Sen fick vi stå ett bra tag och vänta på alla som skulle få springa ut. det var så sjukt varmt att man trodde man skulle dö rent ut sagt! Men heller det än regn :D

Så kom vi ju till detta att hitta sitt plakt. Jag hittade inte mitt? Panik på det med. Tänk om ingen är där med ett? Shiiiiiiiiit! vi letade som fan innan vi skulle springa ut efter just mitt för alla andra hittade sitt. haha men till slut gick vi ut bland folket och där står ju min släkt med plakat och blommer nallar och ah shit aldrig sett så mycket saker tror jag :P Dags för flak! hahah det var en upplevelse för sig och ja inte mycket mer att säga om det. Väl hemma, åt vi godaste maten ever. Pappa hade fixat mat från Babar. super gott, kyckling, kött sallader såser potatis osv. Mh svin gott! allt var kallt och mosserat vin till :) sen var det present öppning och jag fick massa fina saker, ett tomas sabo armband med på berlocker på , en skytte och en 4klöver hihi, fris & company väska en kamera och massa pengar samt smyken. Sen var det utgång och de flesta samlades hos malin ramer för förfest och sen åka tåget in till stan tillsammans. och så blev det, tågresan var nog det roligaste. Slutade med svart taxi hem och jag var pisseblöt efter några dopp i poseidon!

Aiya, säger bara sjukaste resan, bilder säger mer än 1000 ord ;)

Mallis, jag och Mallan åkte på en resa till magaluf. Det var jätte mysigt och vi träffade 2 suger killar som vi hängde med det mesta på party kvällarna. Vi hade ett grymt hotell och kanon väder varje dag. Det regnade en kväll i typ 1-2- timmar sen var det party dags igen. Tyvärr så blev mallan sjuk i några dagar men vi var ute ändå. Var på tex mex kväll och träffade några andra sköna killar med. men ingen mer om det. haha :D en av den bästa veckan i mitt liv måste jag säga. :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0