Vilken natt!

Haha, dagen igår var hur mysig som helst! Jag Mallis hanni och manda gick ner till vattnet där vi solade osv, underbart! sedan gick vi till ica för att handla kött och så för vi bestämde oss för att grilla! Och maten blev hur god som helst. Shiiiiiiiiiiit dagen var bra, vi var hemma hos hanna och under kvällen droppade det in fler brudar. hehe. INTER VANN, Zlatan kyss mig!
Senare på kvällen skulle jag och Memelie köra henne man + kompisar till kungälv där det var någon raggar grej. Absolut inte min grej iaf.. Men det var rätt underhållande ändå måste jag säga! hahah, efter några varv inne i kungälv centrum och en sväng in på Mc D för toa besök blev det hem färd. Allt gick väldigt bra trött som fan med det var gött. Tills vi kom till mig, då säger memelie söta man att han spyt, hahahaha på motorvägen ut genom fönstret och ingen av oss andra har märkt något? hahahahahaha jag höll på att dö av skratt. Började as garva när jag kom in sen igen. Helt sjukt, måste bara vara en kille i sverige som gör sånt och det är fan han!

Jaja det var ett äventyr det med. Idag är det stallet nu som gäller och sen fortsätta med plugg. Hm, kul.. ni som inte vet vilken vecka ek3c har denn som kommer kan ju kolla upp det och tycka synd om oss!

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0