Touch And Go

hej mina fina vänner, bara ni som läser tror jag. haha blir förvånat om annat!

Just nu sitter jag här ny duschad och väntar på mat, hihi pappi grillar :D

Idag har jag varit i stallet samt träffat Sahlén och tog en glass vid vattnat, mycket mysigt! hihi igår hade vi mys kväll det var jätte trevlig, vi skulle dra och kolla på kamelerna sen eftersom att det finns massa lösa djur här i lerum ? :O haha , men dom hade inte kommit än så söt catja körde hem mig och hanni och sen blev det sängen. hehe


Måste dra maten kallar! Hanna och Amanda, PILFEN hälsar! ;)


Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHHAHAHHAH SOV HEMMA GJORDE DU VÄL ÄNDÅ INTE..... du var ju hos mig :) hihihih

2010-05-02 @ 19:46:41
Postat av: vicky

haha puss på dig, alltid lika mys att sova med dig :)

2010-05-03 @ 12:55:08
Postat av: Hanna

<3 pilfen in maaaaaaaah haaaaaaaaaaaaaaaart

2010-05-04 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0