tjolahoppppppp

Hej bloggish jag känner mig sjuk idag, asså inte så att jag håller på att bli sjuk i feber och sånt. Utan typ psykfall, agg problem och allmänt EB. Hm kanske är sant?

Vill bara säga till er som inte vet att Blåvitt vann med 4-0 mot AIK igår, det var en otrolig känsla för alla som var där. Ännu bättre var att min man la ett mål och mannen till mina barn la 2. Sjuk men sant.

Jaja , idag innan skolan var jag inne i stan och köpte min student klänning :D hihi jag älskar den. Men det är väl meningen eller? haha kvällens planer är hos Hanni, grillning står på golvet och mys. jag gillar´t! Resten av helgen blir nog väldigt stressig, imorgon kanske jag har planer på morgonen och sedan vid 4 tiden sa jag sätta in mitt löshår som jag har hört att det tar flera timmar (?) hehe jaja vill man vara fin får man väl ta sig tid med. På kvällen blir det kanse party med sis men får se hur det blir med det. På söndag ska jag äntligen hämta hem min balklänning! hihi

Tänkte jag skulle visa lite bilder på bla matchen en ny bikini, klänning samt student klänningen :)


Sveriges bästa klack!





Härlig sommar klänning :)



Den ser rosa ut på bilden. Men den är vit



Här har vi den. haha jag är kär i den!

Kommentarer
Postat av: Mallis

MEEEHHHH , du glömde visa änglarna lerum ! hahaha

2010-05-11 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0