Smiling next to Oprah and the Queen

Fredaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :D wiihooo alla snygga!

Just nu sitter jag här och väntar på att plattången skall bli varm, hehe sen ska jag bege mig till skolan.. Min tanke med denna morgon var att jag skulle gå upp 9 fixa mig och dra till skolan och plugga lite, men jag vaknade 10. Hmm och det fanns inget alarm på min tele? haha stängde väl av den i sömnen eller nått. Just därför skall denna helgen bestå av att plugga, plugga och plugga, Matte c nationella på tisdag, inlämning onsdag, prov torsdag + slutliga talet i svenska c. döda mig tack! Men jag har bestämt mig, nästa vecka och denna helgen skall jag vara en pluggis, detta är det sista vi gör i skolan så varför inte göra det ordentligt ( inte direkt så att jag gjort de innan. ) Nu ska håret plattas osv. Pusss

Ni får en snygg bild från limobussen bara för att ni vill då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0