I've never seen you fall so hard

Hej och hå vad längesen vi pratade med varandra.
Hm, sämsta uppdateringen? yes, men det har sina skäl vill jag lova.

Igår var det valborg, och det var student skiva. Mycket trevligt måste jag säga :) alltid bäst med er, doc saknades det en del brudar för att kvällen skulle vara fulländad. men ändå :D kvällen var iaf hel grym och maten var stark. haha men god :)

jag har även skickat tillbaka min student mössa då den är för liten och har röd strimma, skall ha rosa skor som ni säkert sett och det blir lite knas då hehe. den 4 maj skall jag även testa det sista på balklännigen så snart ar jag den här hemma. Gud vad allt närmar sig så fort. Jag hinner inte ens tänka känns det som. hihih

Mina tankar dagarna som kommer fram till studenten skall vara positiva!

Wöööööowööööööh alla älskar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0