'cause I can do it better

wiiiiiiiiiiiiiie balklänningen bara hänger där brevid student klänningen och det närmar sig med storm steg! :O Tog en bild på den förut men den blev inte bra, haha emelie du ska få en när jag har på mig den ist :) Det änns som att jag har allt typ nu, skor och länningar nu är det bara väska och smyken som fattas, vilket blir att fixa nu i lång helgen! :)

Iaf idag har jag skrivit en spaning ( ni som ej gjort de, gör de inte! ) var nog den onstigaste uppgift ever och sen sa man redovisa skiten med, inte ok! kvällen lyder som så att åka till stenen och sola med bästa vän, sen power wala tillbaa till floda och gå hem medans hon tar bussen hem igen :) Underbart i och med att vädret är fint också :D sen blir det plugg och DH.

Puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: emelellele

JAG VILL SEEEEEE

2010-05-12 @ 16:24:34
URL: http://emeliebw.blogg.se/
Postat av: vicky

du fick se idag :)

2010-05-14 @ 14:40:01
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0