Balisssssenenenenen

hej alla , hm ja ni vet vad jag menar ;)

balen har varit och jag tror nog att den kvällen inte kunde blivit bättre, och inte dagen efter heller, ska ge er några fina bilder. Hehe och resten ser ni på FB- där allt händer!

Min bal dag började med att åka hem till Bästavän , hehe var där 10. Sen åt vi lite och softa, emelie och catja mötte vi på hennes lekplats och satt och tjöta i solan, underbart väder var det ju på dagen! dock lite sämre på kvällen men fortfarande varm och det är ju de som räknas :) Sedan när jag var klar gick jag bort till linda där Oliver hämtade oss, vi plockade upp Zewar och Niclas på vägen med och åkte vidare till Tobbe där det var förfest. haha vi var typ en timma sena så vi stannade inte där så länge. Vi tog massa kort och sedan åkte vi till limobussen. Haha det var helt sjuk i den. Önskade att mina tjejer skulle varit med i den också, men men. Vi stannade på vägen mellan Jonsered och Partille där vi smällde av några champanger osv. Galet! Framme vis Valand blev det massa kort med familjen och gullisarna. Hehe vad ska jag säga, kvällen var sjuk!

sitter nu här och skall snart bege mig till stallet, där det som vanligt är kaos, sedan blir det plugg tror jag, hoppade ju över provet idag. Nästa vecka är helt sjuk, asså kommer nog gå under i och med att jag ej gjorde provet idag... men men STUDENTEN SNART! Men memelie är det redan nästa fredag. Hihihi härligt! :D









Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0