Bal på ingång!

Hej alla fina! ni fula får ingen hälsning ;)

Idag vanade jag halv 2? helt allvarligt så vet jag inte när jag vaknade senare än 12 sist! jaja bästavän ringde och väckte mig som tur var i och med att SNYGG EMELIE har sin bal idag och vi skulle ta fin på skönheten ;) Fruost fort som fan och iväg till stenullen för att ta kort. självklart får ni bildbevis längre ner :) Just nu står pappi och grillar och jag är jätte hungrig så gud vad gott det ska bli. Mallis är på GAIS Elfsborg nu och sist jag hörde något stod det 2-0 till Elfsborg, HEJA säger jag bara! :D

Senare kommer Linda och vi ska prata ihop oss lite angående balen som är på Tisdag. Ska jag vara ärlig vill jag typ inte ens gå längre... Men vad gör man inte för alla andra. Det är trotts allt mycket pengar som lagts på denna bal och det är bara att gå, men det blir nog super bra i och med alla godingar som kommer vara där! Imorgon blir det att stress shoppa det sista in för balen, det är bla väska och smyen som skall in för handlas :)

Puss på er gullisar som läser! hihihihihihihihihihihihihihiih
och Emelie jag hoppas du har den bästa kvällen med din boy och flatorna! :) <3




Du är så vacer älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0