100531

Helt galet vad glad jag är idag! :D wiiiiiiiiiiiie vill bara gå ut och säga att jag älskar livet just nu, hehe med andra ord så är det en bra dag idag!

För det första så är det 4 dagar kvar till studenten! Helt sjukt, tiden bara springer iväg................................ för det andra så höll min allra bästa vän världens finaste tal om mig idag (till mig) vet inte hur man säga :P en sak är säker och om vi inte hade varit i klass rumet så hade jag lipat sönder! men där måste man ju hölla sig :P Tårarna var på väg vill jag säga! det finns inget finare än vänskap och jag hoppas att jag alltid kommer ha dig vid min sida hela livet. Mallis snart drar vi utomland bara du och jag. Det är inte många som väljer att åka med sin bästavän och det är ju fantastiskt! :D För det tredje så älskar jag livet idag. Punkt slut! något som där emot suger just nu är att jag inte har någon student mössaaaaaaaaaaaa!!! Blir galen snart och kommer stämma dom!!!!! Jag ska bara ha den. Inget annat! psssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.

Emelie min sköna har ju tagit studenten redan, men jag hoppas du hänger med oss ut på fredag och firar även om du har jobb! :D;D:D:D:D

Lite bilder från ÄMMÄS student och HC i lördags :) som var en riktigt lyckad kväll ;)













BÄSTA TJEJERNA!

Kommentarer
Postat av: Mallis

För jävla bra asså! sjuuuukt, vill typ inte sluta men ändå så vill jag det :( hahaha du och jag victoria! <3

2010-05-31 @ 21:32:05
Postat av: vicky

hahahah sååå jävla sant! helt sjukt ;) <3<3

2010-06-01 @ 22:42:23
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0