100514

Tjena alla eller nått

I onsdags var vi ute och åt med min syster som för övrigt fyllde 21 igår, grattis för fan! :) det var mysigt segt att maten var skit bara, inte ens efterrätten var ok liksom?! aja sånt är livet ;)

Igår sov jag typ hela dagen, men idag var det andra planer, solade klockan 11 med mina fina vänner mallis och sahlen. Sen drog vi till Allum och jag köpte en borste till mitt hår i och med att jag typ tappat 4 slingor för att jag använt vanlig borste tror jag, hehe. Sen köpte jag en present till sis från mig och lillen, imorgon är det nämligen kalas! :)

Ikväll blir det antingen utgång eller mys hos catja som passar ett hur + hundar. Haha :) tror jag laddar mest för mys och utgång imorgon. haha :D vill ju träffa hannas snygga stockholmare för fan! ;)



Kommentarer
Postat av: Mallis

Kul att du uppdaterar! för det är de fan ingen annan som gör :O

2010-05-14 @ 15:33:03
Postat av: vicky

haha gött som fan ;)

2010-05-15 @ 16:45:17
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0