100508

Sitter här framför datorn, har kollat alla bloggar jag vet, har kollat FB har till och med kollat BDB. Tror inte jag har missat något. Men när jag sitter där och kollar bilder från BDB var min första tanke
- ska jag lägga upp en bild?
- Ne det är för fjortisar är nästa tanke
Herregud vad stor jag är helt plötsligt, livet bara springer fram och jag vet inte vart jag står mer än att jag sa ta studenten och sen till sommaren resa och jobba. Men sen då, är livet slut där, tänk om mitt liv inte ens är menat att levas så länge? Allt är lite upp och ner i mitt huvud just nu, haha ;)

Idag ska jag som sagt iväg och sätta i löshåret. Är jätte nervös, men egentligen varför, blir det inte bra kommer jag dra ut det! haha men typ.. nee säger nog till henne att ta ut det så jag slipper förstöra mitt egna med :)

JAG VILL HA 18 MAJ & 4 JUNI NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0