Tjenaaa

Jag är så otroligt glad! men tänker inte säga varför. hihih kanske senare i veckan ;)

Jag borde fan plugga, åka till stallet och sova...
Pallar typ inte, men är glad att jag fick ha provet på fredag ist för måndag. Aldrig kul att plugga på helgen! den är till för att vara friiiii som en fågel :D

Just nu lyssnar på jag sex on fire, jag bara älskar den låten, helt sjukt att jag aldrig tröttmar på den :)
Aja ska plugga lite nu eftersom att det är träning plus stall imorgon med och då finns det inte tid, Grey´s också. ALDRIG att jag skulle missa det för plugg.. Just det fick G på NK-provet! Lite kul ändå eftersom att jag och Malin åkte till min häst och red istället för att plugga ;)

En Kyss kan ni få idag med

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0