Sex on fire!

Tjena Tjena, vill bara börja med att ge mig själv lite posetiv anda. JAG ÄR BÄST!
så nu vart det bättre :)

Idag har jag varit i skolan, alltid lika kul.. Fast egentligen så är det nog det, asså inte just själva lektionerna eller den äckliga maten skolan har att erbjuda var och varannan dag. Men det sociala så att säga. JAG ÄLSKAR SKOLAN tror jag..

jaja varit i stallet idag iaf och det var jätte mysigt faktiskt, hihi gick bra att rida med och så. Han var lite pigg, men varför klaga liksom? det kunde ju varit tvärtom ;)

Just det ja! jag & pappi beställde precis min fina klänning!! :D det är så här för er som inte vet att denna klänningen, den är min nya kärlek. Har aldrig blivit så varm i hela kroppen som när jag spg denna.. låter helt kläppt men jävlar asså. Fick typ ont i magen när jag gick in och kollade på den. HAHA! jag låter knäpp! den finns på nelly. com men min dator är helt cp så kan inte spara bilder där ifrån. hjälp tack? :) men ni får se när den kommer hem till min garderob. hihi

Just det JAG SAKNAR SOMMAR OCH VILL HA STUDENT, STUDENT RESAN BAL OCH MALLIS NU!

kyss mina fina! v



Kommentarer
Postat av: Catja

DU ÄR BÄST ! <3



(Efter mig då ;) )

2010-03-02 @ 19:48:40
URL: http://catjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0