Mjauuu

Nämentjaaa!
Min helg har varit grym! Fredagen började med att fira min fina Linnéa som fyllde 19, Jag fick låna en grymt fin klänning av henne som ni får se på bild nedan :) Det började med förfest och pizza! hel grymt måste jag säga :) Och sedan efter massa presenter osv, drog vi oss in till stan. Det var grymt och jag är iaf nöjd med kvällen nu om jag tänker efter :) Lördagen spenderades hos HanniPanni med melodifestival.. ärligt så sög det ju? aja sällskapet var ju grymt som alltid! :) Idag söndag har jag inte gjort så mycket, varit i stallet och så sen duschat osv. Jag och Malin skulle åkt till min sis och fixat med mallans balklänning. Men Sis var för backis som vanligt. Haha jaja vi får fixa det i veckan då :)

Asså det är 2 låter, dessa två låtar får mitt hjärta att brista, det går verkligen i 1000 bitar och jag bara gråter och gråter när jag lyssnar på dem. Jag har inga speciella minnen med dessa låtar eller något jag mår bara dåligt av att höra dem. Det är Järnspöken och River Flows In You. Den sist nämda låten sjunger dom inte ens i.. helt galet vad bra den är! Kyss på att denna helgen har varit så grym och att jag har de bästa vänner man kan tänka sig. ( hoppas min klänning kommer imorgon, börjar bli lite nervös att det kanske är något fel eller nått! )


/v






Sjukt snygg i ryggen!

haha mina fina!




Kommentarer
Postat av: Malin

HAHHAHAHHA DEN ÖVERSTA PÅ MIG OCH JOHANNA, DÖDAR DIG OM DEN LÄGGS UT PÅ FACEBOOK! ALLVARLIG TALAT DÅ BLIR JAG FAN SUR :( TACK FÖR DENNA HELGEN <3

2010-03-07 @ 21:16:42
Postat av: Anonym

hahahah tagga ner baby! Fb är inget för mig ;) kyss där solen inte når fram..

2010-03-08 @ 10:42:04
Postat av: Emelie Bw

haha gilla texten Nyttigt!

stämmer kanske inte sådär himla bra hahaha!

SNYGGA ÄR NI!

2010-03-08 @ 13:57:30
URL: http://emeliebw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0