Kyss mig!

Tjenis Penis :)

Asså måste bara säga att jag precis fick VÄRLDENS skratt attak! Kom och tänka på malins micro. Asså tror inte ni fattar, men den är så jävla rolig! hahahahahahahahahahaahaha!! Jag dör typ en gång till. Vet ni vad det kallas? Återuppståndelse ;)

Nä men till dagen då, just nu sitter jag i pjamas och mini shorts eller vad det kallas och kollar runt lite på coola internet, Hehe. Idag var skolan jävlgt soft ändå men höll fan på att somna så fick smsa min kära vän emelie <3 som genast svarade och höll mig vaken typ. Var kanske inte världens roligaste lektion om man säger så, eller till skillnad mot malins micro så kan ju skolan gå och dränka sig liksom. En annan sak nu när vi ändå pratar om skolan, kan man få typ sen dyklexi eller hur det stavas? ah ni märker ju bara. Asså jag tror jag har det iaf. Men det har typ kommit nu i 3:an, hur normalt är det då? Grymt bra fråga! Hade redovisning i grpp idag, gick faktiskt bra! Hihi matten är ju alltid lika kul också!

Aja, nu ska jag ta en powernap och sedan äta, hahah min kära pappa grillar nämligen! Gottit om nu frågar mig!

Just därför får ni en snygg bild på honom ;) Singel om någon undrar!


Kommentarer
Postat av: Emelie Bw

JAG SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET ÄLSKLING! vi kan inte ha det såhär faktiskt :( haha asså? han är singel? hahahah, du som säger de eller!

NÄÄE sötnos, jag måste träffa dig snart!

2010-03-04 @ 20:25:24
URL: http://emeliebw.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHHAHAHAHHHHAHAHHAHAHAHAHHHAHA MIN MICRO ! :D den är as cool ! tagga partey;) älskar dig vännen <3

2010-03-05 @ 10:39:11
URL: http://mallanpartybrallan.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag är intresserad!

Kan man få snyggingens nummer?

2010-03-07 @ 19:16:51
URL: http://amandaalbino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0