Jaaaaao

Tjena alla unika läsare! haha ;)

Längesen jag skrev nu, hm inte haft tid bara :P
Idag fick min underbara vän Catja körkort!! Så duktig är du sötnos :) Glöm inte att komma och hälsa på mig här borta i floda bara :) I tisdags fick jag hem min klänning, den satt super bra på. Dock lite kort där bak kanske men det gör ju inget! Som sagt malin vet min kommentar på det ;) hehe , imorgon är det UF mässan och det ska bli super kul faktiskt! :D typ längtar.. hehe nä man vi kommer ju lätt vinna pris för bästa monter iaf. Våran är snygg som fän! Jaja, idag i skolan var det sadness idag iaf. Jag är grym på det om ni frågar mig! hehe nej men dessa jävla långa raster rent ut sagt är ju sååå jobbiga. Aja nog om mitt liv för idag. Ska försöka få med kameran imorgon och ta massa kort på Mässan som ni kan få se sen :) Kyssssssss

Här kommer två bilder på klänningen. Den är super söt!




Kommentarer
Postat av: Malin

Den var väl helt ok!



HAHAH NEE SKOJA AS NSYGGG ! :D see ya later, och säg inte att mässan ska bli kul, den är stress!! :D

love u girl<3

2010-03-10 @ 17:22:47
URL: http://mallanpartybrallan.blogg.se/
Postat av: Vicky

haha käft! jag är kär (a) ... hahah du får bli kamera mannen så att säga :D

2010-03-10 @ 20:25:51
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0