Grattis PAPPA!

Hej och hopp leversnopp :)

Min bästa pappi fyller år idag! :D Så sjukt snäll och duktig är jag, var uppe klockan 7 för att göra kladdkaka och frukost åt honom ;) Sen sjung vi, hihih han blev jätte glad och av mig fick han en mugg typ :) på söndag är det kalas för er som vill komma! ;)

Memlie fyllde år igår, grattis igen snygging :) Idag är det utgång ffs! jag är så sjukt taggad så det är galet! Så nu blir det bara att fixa pengarna :)  Men innan vi drar till henne skall jag och min bästaste, finaste och lyckligaste vän ha lite middag, bara hon och jag(a) okej , vi behöver det ibland och dessutom är det alltid lika kul att laga mat med dig! hehe rätt glad att jag gick upp så tidigtm ät typ pigg nu? jag är liksom inte pigg den här tiden. Det finns bara inte.. Jaja hahah nu hinner jag iaf göra massa som jag inte hade hunnit förut :D Så då hinner jag med min fina ponny med.

Aja , kyss det lär ju komma bilder imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

Puss på dig!!

2010-03-19 @ 09:04:28
URL: http://emeliebw.blogg.se/
Postat av: Vicky

Grrrr på dig med älskling!

2010-03-20 @ 14:38:18
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0