Förlåt!

Förlåt för sämsta uppdateringen! Men miit liv är stressig och så är det bara :)

Ska lägga upp bilder från mässan senare, det var faktiskt kul att vara där, gryma "syltburken" sålde ju fan slut medans vi inte sålde en enda klocka.. Aja INTE avundsjuk här inte! det var grymt långa dagar och jag somande kvart i 10 i fredags, kan inte ens minnas när jag somnade så tidigt senast!

Helgen har varit bra annars och i Lördags vaknade jag 08.20?! och var pigg, tror mitt liv börjar gå utför.. Aja åkte till stallet för att rida och fixa, my lovley horse var en unghäst denna dag! Stress hem för att duscha och dra till min fina bästis med Sahlen, och kolla på mina änglar, JA dm vann! SM-guld hoppas vi på iår :D Och malin su ska fan också ha års kort! Märta och jag ska det iaf :) Senare på kvällen åkte jag hem till Amanda där vi hade det mys till Melodi, men fel låt som vanligt. Verkar ju som om Sverige ska spela på känslor i år igen i och med att hon bara stod där och såg ut som om hon skulle dö i sina tårar typ. jaja lycka till säger jag till dig dockan ;)

Går dagen var väl rolig, Malin och Hanna ringde och sa att Hanna trillade på rumpan. OJDÅ! och alldeles innan det var jag & Hanni och åt pizza :) Gott gott som vanligt! resten utav kvällen tänker jag inte prata om..

Aja ska dra till stan nu , KYSS!

Här kommer bilder från mässan!

Nu börjas det :)















Denna otroligt sköna bilden från avsluta det hela! kan ju inte lägga upp allt :P Bästis och farmor iaf :) söta ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0