But I just think your ass is fake

Tjena bloggen :)

Jag mår toppen idag och är super laddad på att övningsköra och stallet :) hehe jag har bara kört bil en gång innan, och det var med Sahlén :P hahahahah, men idag blir det med Pappi ;) lite säkrare kanske..

Igår såg jag Malin och Sahlén Flickan som lekte med elden "bara" den var väl bra, men Män som hatar kvinnor var bättre om ni frågar med :P det var iaf super mysigt, måste bara berätta en sak och det var när jag och mallis skulle gå till ica och möta upp johanna och köpa massa gott. Då, var det massa gatulampor som var typ sönder eller något. As läskgt så vi fck gå en omväg  när för alébacken ist för älgbacken. Inte ok kände jag eftersom att jag ramlade också...

Aja, idag vaknade jag klockan 9 av mig själv? tror jag håller på att bli pansionär eller något. Allvar jag har aldrig varit den som går upp tidigt, och nu helt plötsligt typ hela tiden :O tror jag är bra :) Imorgon är det äntligen fösta hemma matchen för kära Änglarna, och Märta kan inte gå med :( Så nu hoppas jag på Malin för jag vill inte gå själv och pappa hade inte fått biljetter till denna matchen :p det är derby och ja vi kommer vinna SM-guld i år!

Ikväll ska jag kolla på FALK, asså jag bara älskar såna filmer som Beck, Wallander osv. Ska nog ta en trip förbi stenkullen och alla fina saker som bor där :) Hanna skulle jag ville träffa med. Och sjölvklart pappas kalas ja :P haha obs! glömde.. Jaja nu hörs vi ikväll igen :)

Kyss




Kommentarer
Postat av: emelie

komsiiii :D

2010-03-21 @ 12:17:53
URL: http://emeliebw.blogg.se/
Postat av: vicky

Mjauuuuuuuuuu!

2010-03-21 @ 16:38:31
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0