Pärlor

Det finns så mycket jag vill skriva, så mycket jag bara vill få ut. Det finns så mycket inom mig som gör så ont och jag vet inte vart jag ska börja eller vart det tar slut, om det någonsin gör det? En sak är säker och det är att denna världen är ond och skulle man skriva något här skulle hela världen veta det, eller hela lerum iaf. Så jag gör bäst i att hålla det för mig själv!

Jag är trött på skolan
Jag är trött på min häst
Jag är trött på folk som alltd lägger sig i andras liv
Jag är trött på mitt
liv
Och framför allt är jag så jävla trött på dig!

Ojdå nu kom min hårfärg fram igen! haha ;)
Idag pallade jag inte skolan pga omständigheter igår, jag älskar mitt liv ok?
jag har precis duschat och ska fixa mig lite, sen dra till stallet, min häst får nya skor idag :) Nu vet jag vad ni tänker, vad duscha innan stallet, det är la fan ingen modevisning där? haha japp precis så har min pappa sagt ändå sen jag fick min första häst! ;) sen ikväll ska jag antagligen till horse show igen. hehe!






/ Vicky


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar dig och stöttar dig i allt min bästa vän! Du förtjänar fan de bästa livet av alla i hela världen! <3

2010-02-26 @ 13:44:40
URL: http://mallanpartybrallan.blogg.se/
Postat av: Catja

Love you! <3

2010-02-27 @ 16:58:39
URL: http://catjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0