100227

Tjenaa

Igår hade jag en grymt kul kväll med fina Linnéa, hehe började på horse show och avslutades på Karisma.
Mycket trevligt folk där faktiskt :) Riktigt kul att Roffe vann hoppningen igår med :D alltid lika kul när svenskarna vinner något, haha! ;)

Idag vet jag inte hur planerna lyder än. Har varit och kollat tyg till mig balklänningen ytterligare en gång med pappi. Hittade riktigt fina färger faktiskt! :) Sen tror jag pappi ska beställa min klänning idag med :D den är så fin, jag blir helt till mig när jag såg/ser den. hehe så nu ska den bli min! typ den perfekta sommar klännigen ;)
Nu har jag inte så mycket mer att säga för idag, mer än att jag har börjat älska godis typ? vad är det liksom, jag har typ alltid varit en popcorn människa. Tror det kommer från en viss mallis som ALLTID  ska ha godis på mys kvällarna ;) hehe nee skoja , GODIS ÄR GOTT!

Kommentarer
Postat av: Catja

Men hallå, du kan ju inte dissa popcorn så bara :( :(:( usch va besviken jag är nu ! :(

2010-02-27 @ 20:00:22
URL: http://catjaa.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hahahahaha! Catja, hade du så tråigt igår? ;P

2010-02-28 @ 10:41:53
Postat av: Malin

GODIS ÄR GOTT!! asså vet du hur mcyket jag har kvar från igår? hahah det är typ sjukt! ringer dig snart :) hehehe

2010-02-28 @ 10:43:35
URL: http://mallanpartybrallan.blogg.se/
Postat av: Emelie Bw

saknar dig fina människa!

2010-02-28 @ 18:47:54
URL: http://emeliebw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0