YES!

Tja tja!

Gårdagen var hel grym, hihih var på bio med Malin och hennes boooy! cooolt måste jag säga :) förövrigt så var tåget förrsenat 50 min när vi skulle hem.. tydligen så att dom inte fick igång tåget och efter 50 min kom dom på, just det vi kan ju ta ett annat! Shiiiiiit säger jag bara till er västtrafik!

Idag väntas rida och sedan grillning med min finaste vän Malin sen får vi väl se, men kanske drar till HC eller stan ellr nått i den stilen! :D

Ha det gött och jag är bäst på att uppdatera!

KYSS!





Kommentarer
Postat av: C

De gick ju jättebra när du red beda! :)

2010-04-03 @ 13:14:52
URL: http://caroliinelindblom.blogg.se/
Postat av: vicky

vad söt du är gumman :)

2010-04-04 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0