Running through the monsoon

Hallå :) Hur mår ni? jag mår bra! hehehehe

Idag så har jag varit i stan, hihi kollade på blåvitt-brommapojkarna, det blev 1-1 Pär la blåvitts mål, hihi den lilla sötnosen! ;) Innan vi gick och såg matchen ( var med pappa lillebror och farbror ) träffade jag pappa för att köpa skor till balen och studenten. Gött som fan att det inte är långt kvar nu, hehe känns lite overkligt faktiskt, snart är balklänningen klar med och jag hoppas innerligt att den blir snygg! hihih, men nu ska jag dra och träffa sahlén, hon kommer hit så drar vi ner till vattnet för att njuta av vädret och tjöta :D visar er bilder på skorna ikväll :)

CATJA hör av dig!

/ Love



Kommentarer
Postat av: h

BEYOND THE WORLD TO THE END OF TIME

2010-04-12 @ 19:31:41
URL: http://hannalysell.blogg.se/
Postat av: vicky

mjau :)

2010-04-12 @ 20:09:52
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0