Nu så!

Jag sa ju att det skulle komma bilder. hehe dom kommer nu ist. Det är lite smått och gott som jag köpt det senaste :)

Har lite smått panik angående studenten, men vem har inte det! haha har fixat skor till bal och student, balklänningen skall jag iväg och prova snart, men ingen studentklänning än! blir galen, men sis ska med mig och kolla runt i stan till helgen. Det är även blåvitt på söndag. tror dock att dom kommer förlora, men Robin Söder skall ju vara med så det är fett värt att gå! ;) till helgen blir det nog att träffa hon som ska fixa mitt löshår, hehe men vet inte vilken dag än.

Pusssssssssssss



Studentmössan är kommen!



Visst blev den fin? :)



En body till sommaren



Vita låga Converse



Rosa tygskor från HM



Skor på studenten



Och skor till balen





Kommentarer
Postat av: emelellele

ååh vad fin mössan blev! älskling, vem ska fixa löshår och vad kostar de? :D

2010-04-15 @ 20:17:52
URL: http://emeliebw.blogg.se/
Postat av: Victoria

hihi tack! :) det är någon pappa kände. Haha asså vet inte vad det kostar ska till henne på lördag så kan säga då älskling :)

2010-04-16 @ 10:50:20
URL: http://vickygylleblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0