18 and life you know

Hej!

Vill bara säga hur otroligt lycklig jag är, känner att allt går bra nu. Känner att mitt liv är till för mig, INTE dig. jag klarar mig utan till och det har jag aldrig tvivlat på. Nu ska du få se vad jag går för och du kommer att må så dåligt utav det, det vet jag! Jag känner dig och jag vet hur du funkar nu.

Denna helgen har varit den bästa på väldigt länge, min bästis flyttade till mig nu över helgen för att jag skulle slippa vara ensam, hihi så underbart har det varit. Höjdpunkten var nog fan när vi myste i min säng till kärleks musik, pratade killar och en hel del sex! hahah, typ vad samtalsämnet har varit denna helgen SEX och jag gillar det!

Fredagen tillbringades på HC men mina favoriter, ni är bäst. Även om kvällen innehöll en hel del saliv och bråka mm så måste jag säga att det var bästa kvällen på länge och kan ju inte precis säga att natten och avslutet på det hela var mindre bra!

Igår hände det inte så mycket satt på balkongen och myste med en del brudar tjötade och hade det underbart. Grillningen blev av igår ist, måste säga att dom nya grillmästarna är här! Sååå nu får du se upp pappsen! ;)

Idag pratade jag och Mallis om att vi vill göra något kul på lovet, inget sånt där tråkigt när daagarna bara går och man gör inte ett skit! Så planerna lyder som sådana att vi antagligen drar till Sahléns sommarställen, landet eller vad ni nu vill kalla det mina kära.

NU blir det stallet om en stund, ska rida Bedis, hihi sist gick det jätte bra och jag hoppas på det bästa!

Ha det bra nu ett tag, haha uppdateringen är inten så bra från min sida nämligen!

/ smek



Love u mina fina!


Kommentarer
Postat av: Mallis

Så jääävla bäst är du ! <3

2010-04-04 @ 15:28:06
URL: http://mallanpartybrallan.blogg.se/
Postat av: emelellele

Åh, när ska ni dit? :)

2010-04-04 @ 18:52:24
URL: http://emeliebw.blogg.se/
Postat av: vicky

hihi onsdag- fredag och du är inte välkommen ;)Mallis du är bäst :)

2010-04-05 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0